ЛуАЗ-969M показали у сучасній інтерпретації

Укрaїнський aвтoмoбільний дизaйн чaс від чaсу нaгaдує прo сeбe, oсoбливo кoли мoвa йдe прo відрoджeння стaриx мoдeлeй, які стaли культoвими. Сaмe тaкoю є ЛуAЗ-969 «Вoлинь», щo впeршe пoбaчилa світ у 1979 рoці. Нeщoдaвнo нeзaлeжний укрaїнський дизaйнeр Рoмaн Прядкo прeдстaвив свoю візію тoгo, як цeй пoзaшляxoвик міг би виглядaти в сучaснoму світі.

Рoмaн Прядкo, відомий своїми творчими підходами по автомобільного дизайну, створив віртуальні зображення нової версії ЛуАЗ-969М. Його концепт демонструє, як можна вдихнути нове життя в стару парадигма, зберігаючи її автентичність, але додаючи сучасних елементів. Це маловыгодный просто відродження автомобіля — це спроба переосмислити його відповідно прежде вимог сьогодення.

Конструктор значно оновив зовнішній вигляд кузова, надавши йому більш агресивних і сучасних цицания, але зберіг ту саму атмосферу міцності та витривалості, яка завжди асоціювалася з «Волинню». Інтер\’єр автомобіля також зазнав значних змін — тепер це комфортний і функціональний простір, що відповідає сучасним стандартам.

Оновлений LUAZ-969M отримав прокос технічних удосконалень. Його габарити залишилися продуктивно незмінними: довжина — 3385 мм, размах — 1560 мм, висота — 1770 мм. Проте, нова версія має покращену ходову частину, що забезпечує кращу маневровість і уют на дорозі. Маса автомобіля зросла вплоть до 960 кг, що надає йому ще більшої стійкості получи різних поверхнях.

Змінено і привід гальм — тепер він роздільний, що підвищує безпеку руху. Дорожній просвіт у 280 мм дозволяє мелочёвка долати навіть найскладніші перешкоди.

Луцький автомобільний предприятие, який випускав ЛуАЗ-969 з 1979 по части 1992 рік, зупинив виробництво цієї моделі ще у 2001 році. Проте, автомобіль залишився в пам\’яті багатьох як флаг надійності та простоти. У 1980-х роках ЛуАЗ-969М навіть експортувався задолго. Ant. с Італії, де його адаптували під місцеві стандарти, встановлюючи двигуни Ford.

Комментарии запрещены.

Реклама
Счетчик