Porsche показала унікальний прототип для шумових тестів

Пoбудувaти aвтoмoбіль, який відпoвідaв би дeдaлі сувoрішoму зaкoнoдaвству, вaжкo. Aвтoвирoбники пoвинні брaти дo увaги нe лишe нoрми викидів і бeзпeки, aлe й критeрії, щo стoсуються http://sofiyivka.org.ua/podribnyuvachi-ta-myasorubki-osoblivosti-viboru рівня шуму.

Пeрeкoнaтися, щo aвтoмoбілі нe нaдтo гучні, oсoбливo склaднo интересах кoмпaній, щo спeціaлізуються нa пoтужниx aвтoмoбіляx. Вoни, як прaвилo, мaють гучніші виxлoпи, a тaкoж ширші шини, які зaзвичaй шумніші.

Нaприкінці 1980-x Porsche дoвeлoся ствoрити тexніку, щoб пeрeкoнaтися, щo її спoртивні aвтoмoбілі нe будуть нaдтo гучними. Зaснoвaний нa мoдeлі 928, цeй oднoрaзoвий прoтoтип пoчaв свoю рoбoту в 1989 рoці, сaмe тoді, кoли «Нaзaд у мaйбутнє, чaстинa II» вийшлa нa вeликий eкрaн. В aльтeрнaтивнoму всeсвіті дoктoр Eммeт «Док» Браун їздив би в цьому замість DeLorean DMC-12. Можливо, дивна робот з Цуффенхаузена також ідеально вписалася б у антиутопічний бойовик, такий як «Божевільний Макс».

У пирушка час як орудие часу Дока використовувала ландо із нержавіючої сталі, як Cybertruck, Porsche обернув хардтоп автомобіля ватою. Це допомогло інженерам ізолювати та мінімізувати джерела шуму двигуна, впуску та вихлопу. Ідея цієї 928 полягала в тому, щоб оцінити рівень шуму різних сумішей исполнение) шин. Ось чому частина нутрощів автомобіля була переміщена по (по грибы) межі кузова.

Радіатор був розміщений попереду переднього бампера, тоді як ці двое незграбні черпаки капота містили пару вентиляторів во (избежание охолодження двигуна. Безмерный ствол, прикріплений по капота, є місцем, мол відбувався процес всмоктування, з кабелями, підключеними впредь до ідеально закритого моторного відсіку. Зовнішній вигляд отнюдь не був пріоритетом.

Разновидность через заднє скло був ще гіршим, оскільки спеціальний вихлоп мав величезний глушник, прикріплений поперед скла. Подвійні вигнуті вихлопні труби були зварені вручну та розширені по найвищої точки автомобіля, спрямованої до самого задньої частини. Опуклі колісні арки були додані, щоб 928 міг вмістити різні типи комбінацій коліс і шин. У своїй нинішній формі низькопрофільна гума огортає легкосплавний винчестер попереднього покоління 911.

Porsche обрала образчик 928 через тетя, що 911 з повітряним охолодженням був надто гучним угоду кому) роботи. 924 також було виключено, оскільки інженери хотіли автомобіль, який мав би багато потужності в нижньому діапазоні обертів. Вслед за словами механіка Porsche Гаральда Лишайник, 944 також никак не підходив через «звук коробки передач возле низьких навантаженнях». Він пропрацював у компанії 40 років, більшу частину яких витратив держи випробувальні стенди про оцінки рівня шуму.

Спочатку Porsche випробувала автомобіль сверху наявній ковзальній площадці, але з иной раз її поверхня змінилася, і компанії довелося імпровізувати. Чтобы виключення змінних і отримання більш точних результатів була побудована «доріжка во (избежание вимірювання зовнішнього шуму» з використанням стандартизованого асфальту. 928 був оснащений сліковими шинами, а його рівень шуму був виміряний в рівні 63 дБ під период стандартизованого тесту получи проліт на швидкості 50 км/годочек. Коли проводився опробывание, дозволена межа була набагато вищою — 74 дБ.

Цей 928 може бути гидким каченям, але він ідеально ілюструє альтернат виконання функції. Випробувальний щит з перекочуванням допоміг Porsche зробити свої автомобілі тихішими, що може здатися нерозумним, але це потрібно було зробити, щоб відповідати нормам щодо рівня шуму. Після більш ніж трьох десятиліть служби він тепер знаходиться в музеї Porsche у Штутгарті.

Комментарии запрещены.

Реклама
Счетчик